Instagram

Specialista pro správu klientských dat korporátních klientů

Mzda30000 - 30000 Kč měsíc

Popis pozice

Kdo jsme?

Jsme Erste Operations GmbH – Our Service. Your Success. Jsme společnost spadající pod rakouskou Erste Group Bank AG a služby poskytujeme výhradně pro členy skupiny Erste Group. Jsme Back Office – pracujeme v zákulisí a umožňujeme Erste Bank, Sparkassen a Erste Group AG poskytovat služby nejvyšší kvality, jimž důvěřují retailoví i korporátní klienti. S důrazem na flexibilitu a přizpůsobivost pomáháme našim zákazníkům rychle reagovat na požadavky trhu a zavádět inovativní řešení

🧾 Baví vás práce s daty a aplikacemi?

Zajímá tě práce v back-office v bankovním sektoru? Baví tě práce s daty, máš je rád(a) pod kontrolou a jsi precizní? Máš zkušenosti s administrativou nebo správou klientských dat v bankovním či korporátním prostředí? Mluvíš anglicky a chceš být součástí týmu, který sice nekomunikuje s koncovým klientem napřímo, ale má klíčový vliv na to, jak dobře a bezpečně banka funguje? Pokud hledáš smysluplnou a přesnou práci, máš cit pro detail, analytické myšlení a chuť učit se novým věcem ve stále se vyvíjejícím prostředí, čti dál. Možná hledáme právě tebe.

💼Co budete dělat?

V našem týmu se zabýváme správou dat pro klienty banky z korporátního a nebankovního finančního sektoru. Vše, co zadáváme, aktualizujeme a validujeme, má přímý dopad na kvalitu bankovních služeb a bezpečnost dat. Pracujeme v několika interních systémech a aplikacích, kde manuálně zpracováváme požadavky z různých oddělení banky.

Tvým úkolem bude:

  • Zpracovávat žádosti na zadání či změnu klientských údajů v systémech
  • Pracovat s dokumenty v elektronické podobě – kontrolovat jejich správnost a ukládat je do systému
  • Zadávat a aktualizovat data v souladu s pracovními instrukcemi a regulacemi
  • Spolupracovat a komunikovat (v angličtině) s interními odděleními (např. Relationship Managers, Clientonboarding, Account management)
  • Pracovat s několika aplikacemi současně, dodržovat normy a nastavené KPIs
  • Aktivně přispívat ke zlepšení procesů a kvalitě dat

🔍 Koho hledáme?

  • Min. SŠ s maturitou, ideálně vzdělání v oblasti ekonomie nebo financí
  • Zkušenost z back office, bankovnictví nebo jiných finančních službách
  • Angličtina na úrovni B2 – používáš ji každý den, písemně i ústně
  • Umíš pracovat s daty, analyzovat a nacházet souvislosti
  • Pečlivost, zodpovědnost a dobrá organizace práce jsou u tebe samozřejmostí
  • Rychle se učíš, nezalekneš se změn
  • Ovládáš MS Office 365, máš vztah k technologiím a AI
  • Jsi zodpovědný/á, samostatný/á, ale ne individualista – tým je pro tebe důležitý
  • Dokážeš pracovat pod tlakem a udržet si výkon

✅Co nabízíme?

  • Zázemí silné skupiny, stabilitu, ale i změnu jako přirozenou součást práce
  • Tým, který drží při sobě, sdílí znalosti a táhne za jeden provaz
  • Kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu, podpora profesního růstu
  • Možnost práce z home office (60:40)

Zajímavé a bohaté benefity:

  • 30 dní volna (dovolená 25 dní, 3 dny zdravotního volna a 2 dny tzv. můj den)
  • plně hrazené stravenky 116 Kč/ odpracovaný den
  • příspěvek zaměstnavatele do Cafeterie až 23 280 Kč/ rok
  • příspěvek na penzijní připojištění až 4 166 Kč/ měsíc
  • Multisport karta
  • online lékařské poradenství
  • zaměstnanecký akciový program WeShare
  • pracovní výročí
  • ovocné dny
  • produktové benefity ČS, a.s.

Nástup a odměna:

  • nástup: k 1.9.2025
  • ohodnocení: nástupní mzda od 30 000 Kč plus měsíční osobní ohodnocení bonus až 15%

Nabízíme

  • Možnost občasné práce z domova

Požadujeme

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

  • Čeština (Pokročilá)

Informace o firmě