Specialista pro správu klientských dat korporátních klientů
Mzda | 30000 - 30000 Kč měsíc |
---|

Popis pozice
Kdo jsme?
Jsme Erste Operations GmbH – Our Service. Your Success. Jsme společnost spadající pod rakouskou Erste Group Bank AG a služby poskytujeme výhradně pro členy skupiny Erste Group. Jsme Back Office – pracujeme v zákulisí a umožňujeme Erste Bank, Sparkassen a Erste Group AG poskytovat služby nejvyšší kvality, jimž důvěřují retailoví i korporátní klienti. S důrazem na flexibilitu a přizpůsobivost pomáháme našim zákazníkům rychle reagovat na požadavky trhu a zavádět inovativní řešení
🧾 Baví vás práce s daty a aplikacemi?
Zajímá tě práce v back-office v bankovním sektoru? Baví tě práce s daty, máš je rád(a) pod kontrolou a jsi precizní? Máš zkušenosti s administrativou nebo správou klientských dat v bankovním či korporátním prostředí? Mluvíš anglicky a chceš být součástí týmu, který sice nekomunikuje s koncovým klientem napřímo, ale má klíčový vliv na to, jak dobře a bezpečně banka funguje? Pokud hledáš smysluplnou a přesnou práci, máš cit pro detail, analytické myšlení a chuť učit se novým věcem ve stále se vyvíjejícím prostředí, čti dál. Možná hledáme právě tebe.
💼Co budete dělat?
V našem týmu se zabýváme správou dat pro klienty banky z korporátního a nebankovního finančního sektoru. Vše, co zadáváme, aktualizujeme a validujeme, má přímý dopad na kvalitu bankovních služeb a bezpečnost dat. Pracujeme v několika interních systémech a aplikacích, kde manuálně zpracováváme požadavky z různých oddělení banky.
Tvým úkolem bude:
- Zpracovávat žádosti na zadání či změnu klientských údajů v systémech
- Pracovat s dokumenty v elektronické podobě – kontrolovat jejich správnost a ukládat je do systému
- Zadávat a aktualizovat data v souladu s pracovními instrukcemi a regulacemi
- Spolupracovat a komunikovat (v angličtině) s interními odděleními (např. Relationship Managers, Clientonboarding, Account management)
- Pracovat s několika aplikacemi současně, dodržovat normy a nastavené KPIs
- Aktivně přispívat ke zlepšení procesů a kvalitě dat
🔍 Koho hledáme?
- Min. SŠ s maturitou, ideálně vzdělání v oblasti ekonomie nebo financí
- Zkušenost z back office, bankovnictví nebo jiných finančních službách
- Angličtina na úrovni B2 – používáš ji každý den, písemně i ústně
- Umíš pracovat s daty, analyzovat a nacházet souvislosti
- Pečlivost, zodpovědnost a dobrá organizace práce jsou u tebe samozřejmostí
- Rychle se učíš, nezalekneš se změn
- Ovládáš MS Office 365, máš vztah k technologiím a AI
- Jsi zodpovědný/á, samostatný/á, ale ne individualista – tým je pro tebe důležitý
- Dokážeš pracovat pod tlakem a udržet si výkon
✅Co nabízíme?
- Zázemí silné skupiny, stabilitu, ale i změnu jako přirozenou součást práce
- Tým, který drží při sobě, sdílí znalosti a táhne za jeden provaz
- Kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu, podpora profesního růstu
- Možnost práce z home office (60:40)
Zajímavé a bohaté benefity:
- až 30 dní volna (dovolená 25 dní, 3 dny zdravotního volna a 2 dny tzv. můj den)
- plně hrazené stravenky 116 Kč/ odpracovaný den
- příspěvek zaměstnavatele do Cafeterie až 23 280 Kč/ rok
- příspěvek na penzijní připojištění až 4 166 Kč/ měsíc
- Multisport karta
- online lékařské poradenství
- zaměstnanecký akciový program WeShare
- pracovní výročí
- ovocné dny
- produktové benefity ČS, a.s.
Nástup a odměna:
- nástup: k 1.9.2025
- ohodnocení: nástupní mzda od 30 000 Kč plus měsíční osobní ohodnocení bonus až 15%
Nabízíme
Možnost občasné práce z domova
Požadujeme
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá)
Informace o firmě