Instagram

Specialista pro zpracování zahraničních plateb - investigací

Mzda32000 - 32000 Kč měsíc

Popis pozice

Kdo jsme?

Jsme Erste Operations GmbH – Our Service. Your Success. Jsme společnost spadající pod rakouskou Erste Group Bank AG a služby poskytujeme výhradně pro členy skupiny Erste Group. Jsme Back Office – pracujeme v zákulisí a umožňujeme Erste Bank, Sparkassen a Erste Group AG poskytovat služby nejvyšší kvality, jimž důvěřují retailoví i korporátní klienti. S důrazem na flexibilitu a přizpůsobivost pomáháme našim zákazníkům rychle reagovat na požadavky trhu a zavádět inovativní řešení

🧾 Baví vás práce s daty a aplikacemi?

Zajímá vás bankovní prostředí a svět plateb v zákulisí banky obecně? Máš zkušenosti z back office v oblasti bankovnictví nebo financí a umíš si představit denní komunikaci v angličtině? Pokud ano, vstup do světa zahraničních platebních investigací – dynamického prostředí, kde změna není hrozba, ale každodenní realita. U nás nezapadneš do rutiny – budeš součástí týmu, který analyzuje, řeší a posouvá platební procesy dál.

💼Co budete dělat?

Stanete se členem týmu, který zpracovává zahraniční platební příkazy a šeky pro klienty Erste Group. Řešíme stížnosti a vyšetřování různého druhu týkající se těchto platebních nástrojů a provádíme kontroly plateb v rámci prevence zneužití finančního systému.

Tvým úkolem bude:

  • Zaučit se do hloubky v oblasti platebních procesů a investigací
  • Třídit a zadávat reklamace bank a zákazníků do systémů
  • Analyzovat a vyšetřovat incidenty v platebním styku (platby, šeky, poplatky…)
  • Pracovat podle přesně daných KPI a norem
  • Spolupracovat s dalšími odděleními jako je compliance, fraud a podílet se na ochraně integrity plateb
  • Zajišťovat komunikaci s bankami a partnery v angličtině – přes e-mail i systémy
  • Aktivně spolupracovat s ostatními členy týmu a podílet se na vylepšování procesů

🔍 Koho hledáme?

  • Min. SŠ s maturitou, ideálně vzdělání v oblasti ekonomie nebo financí
  • Zkušenost z back office ve financích, bankovnictví nebo jiných finančních službách
  • Angličtina na úrovni B2 – používáš ji každý den, písemně i ústně
  • Umíš pracovat s daty, analyzovat a nacházet souvislosti
  • Pečlivost, zodpovědnost a dobrá organizace práce jsou u tebe samozřejmostí
  • Rychle se učíš, nezalekneš se změn
  • Ovládáš MS Office 365, máš vztah k technologiím a AI
  • Jsi zodpovědný/á, samostatný/á, ale ne individualista – tým je pro tebe důležitý
  • Dokážeš pracovat pod tlakem a udržet si výkon

Co nabízíme?

  • Zázemí silné skupiny, stabilitu, ale i změnu jako přirozenou součást práce
  • Tým, který drží při sobě, sdílí znalosti a táhne za jeden provaz
  • Kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu, podpora profesního růstu
  • Možnost práce z home office (60:40)

Zajímavé a bohaté benefity:

  • 30 dní volna (dovolená 25 dní, 3 dny zdravotního volna a 2 dny tzv. můj den)
  • plně hrazené stravenky 116 Kč/ odpracovaný den
  • příspěvek zaměstnavatele do Cafeterie až 23 280 Kč/ rok
  • příspěvek na penzijní připojištění až 4 166 Kč/ měsíc
  • Multisport karta
  • online lékařské poradenství
  • zaměstnanecký akciový program WeShare
  • pracovní výročí
  • ovocné dny
  • produktové benefity ČS, a.s.

Nástup a odměna:

  • nástup: dohodou
  • ohodnocení: nástupní mzda od 32 000 Kč plus měsíční osobní ohodnocení bonus až 15%

Nabízíme

  • Možnost občasné práce z domova

Požadujeme

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

  • Čeština (Pokročilá)

Informace o firmě