Specialista pro zpracování zahraničních plateb - investigací
Mzda | 32000 - 32000 Kč měsíc |
---|

Popis pozice
Kdo jsme?
Jsme Erste Operations GmbH – Our Service. Your Success. Jsme společnost spadající pod rakouskou Erste Group Bank AG a služby poskytujeme výhradně pro členy skupiny Erste Group. Jsme Back Office – pracujeme v zákulisí a umožňujeme Erste Bank, Sparkassen a Erste Group AG poskytovat služby nejvyšší kvality, jimž důvěřují retailoví i korporátní klienti. S důrazem na flexibilitu a přizpůsobivost pomáháme našim zákazníkům rychle reagovat na požadavky trhu a zavádět inovativní řešení
🧾 Baví vás práce s daty a aplikacemi?
Zajímá vás bankovní prostředí a svět plateb v zákulisí banky obecně? Máš zkušenosti z back office v oblasti bankovnictví nebo financí a umíš si představit denní komunikaci v angličtině? Pokud ano, vstup do světa zahraničních platebních investigací – dynamického prostředí, kde změna není hrozba, ale každodenní realita. U nás nezapadneš do rutiny – budeš součástí týmu, který analyzuje, řeší a posouvá platební procesy dál.
💼Co budete dělat?
Stanete se členem týmu, který zpracovává zahraniční platební příkazy a šeky pro klienty Erste Group. Řešíme stížnosti a vyšetřování různého druhu týkající se těchto platebních nástrojů a provádíme kontroly plateb v rámci prevence zneužití finančního systému.
Tvým úkolem bude:
- Zaučit se do hloubky v oblasti platebních procesů a investigací
- Třídit a zadávat reklamace bank a zákazníků do systémů
- Analyzovat a vyšetřovat incidenty v platebním styku (platby, šeky, poplatky…)
- Pracovat podle přesně daných KPI a norem
- Spolupracovat s dalšími odděleními jako je compliance, fraud a podílet se na ochraně integrity plateb
- Zajišťovat komunikaci s bankami a partnery v angličtině – přes e-mail i systémy
- Aktivně spolupracovat s ostatními členy týmu a podílet se na vylepšování procesů
🔍 Koho hledáme?
- Min. SŠ s maturitou, ideálně vzdělání v oblasti ekonomie nebo financí
- Zkušenost z back office ve financích, bankovnictví nebo jiných finančních službách
- Angličtina na úrovni B2 – používáš ji každý den, písemně i ústně
- Umíš pracovat s daty, analyzovat a nacházet souvislosti
- Pečlivost, zodpovědnost a dobrá organizace práce jsou u tebe samozřejmostí
- Rychle se učíš, nezalekneš se změn
- Ovládáš MS Office 365, máš vztah k technologiím a AI
- Jsi zodpovědný/á, samostatný/á, ale ne individualista – tým je pro tebe důležitý
- Dokážeš pracovat pod tlakem a udržet si výkon
✅Co nabízíme?
- Zázemí silné skupiny, stabilitu, ale i změnu jako přirozenou součást práce
- Tým, který drží při sobě, sdílí znalosti a táhne za jeden provaz
- Kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu, podpora profesního růstu
- Možnost práce z home office (60:40)
Zajímavé a bohaté benefity:
- až 30 dní volna (dovolená 25 dní, 3 dny zdravotního volna a 2 dny tzv. můj den)
- plně hrazené stravenky 116 Kč/ odpracovaný den
- příspěvek zaměstnavatele do Cafeterie až 23 280 Kč/ rok
- příspěvek na penzijní připojištění až 4 166 Kč/ měsíc
- Multisport karta
- online lékařské poradenství
- zaměstnanecký akciový program WeShare
- pracovní výročí
- ovocné dny
- produktové benefity ČS, a.s.
Nástup a odměna:
- nástup: dohodou
- ohodnocení: nástupní mzda od 32 000 Kč plus měsíční osobní ohodnocení bonus až 15%
Nabízíme
Možnost občasné práce z domova
Požadujeme
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Čeština (Pokročilá)
Informace o firmě