Business Development Manager | AUTO i k soukromým účelům
Mzda | 40000 - 75000 Kč měsíc |
---|---|
Lokalita | Praha hl.m., Praha hl.m., Česká republika |
Popis pozice
CZ: Místo výkonu práce je upřesněno dále v inzerátu, případně bude sděleno osobně v průběhu výběrového řízení.EN: The place of work is specified further in the advertisement or will be communicated in person during the selection process.Kraj/region: Praha hl.m.
Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.
Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.
Náplň práce:
- budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
- identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
- vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
- pravidelně aktualizovat data v interních systémech
- spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
- analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojů
Nabízíme
kvartální bonusy
služební automobil i k soukromým účelům
2 dny home office/týden
až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
2 dny sick days/rok
flexibilní pracovní doba
teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
Multisport karta
stravenkový paušál (107 Kč/den)
služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
příspěvek na penzijní připojištění
firemní a jazykové vzdělávání
občerstvení na pracovišti
přátelský kolektiv
Požadujeme
minimálně 3-5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR
zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem
zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM
vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů
analytické a strategické myšlení
anglický jazyk na komunikativní úrovni
ŘP skup. B, ochota cestovat
Informace o firmě