Instagram

Business Development Manager | AUTO i k soukromým účelům

Mzda40000 - 75000 Kč měsíc
LokalitaPraha hl.m., Praha hl.m., Česká republika

Popis pozice

CZ: Místo výkonu práce je upřesněno dále v inzerátu, případně bude sděleno osobně v průběhu výběrového řízení.
EN: The place of work is specified further in the advertisement or will be communicated in person during the selection process.
Kraj/region: Praha hl.m.

Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.

Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.

Náplň práce:

  • budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
  • identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
  • vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
  • pravidelně aktualizovat data v interních systémech
  • spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
  • analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojů

Nabízíme

  • kvartální bonusy

  • služební automobil i k soukromým účelům

  • 2 dny home office/týden

  • až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené

  • 2 dny sick days/rok

  • flexibilní pracovní doba

  • teambuidingové aktivity (6 dní/rok)

  • Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok

  • Multisport karta

  • stravenkový paušál (107 Kč/den)

  • služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům

  • příspěvek na penzijní připojištění

  • firemní a jazykové vzdělávání

  • občerstvení na pracovišti

  • přátelský kolektiv

Požadujeme

  • minimálně 3-5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR

  • zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem

  • zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM

  • vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy

  • schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů

  • analytické a strategické myšlení

  • anglický jazyk na komunikativní úrovni

  • ŘP skup. B, ochota cestovat

Informace o firmě