Instagram

Specialista zákaznické linky - pasivní linka (ž/m)

Popis pozice

Co tě u nás bude bavit

  • budeš komunikovat se zákazníky a starat se o jejich maximální spokojenost – pomoc při řešení jejich problémů
  • přijímání a zpracování telefonických a písemných podnětů pouze ze strany zákazníků (aktivně zákazníky neoslovuješ a nic neprodáváš), výstupy a postup řešení zaznamenáváš do interních systémů
  • budeš motivovat a podporovat zákazníky k opětovnému vyzkoušení našich služeb i po jejich negativní zkušenostitěš se na rozmanitou činnost v přátelském týmu a spolupráci s odděleními napříč firmou
  • profesionální komunikace se zákazníky (naučíš se jednat s různými typy lidí)
  • komplexní zaškolení a maximální podpora kolegů a nadřízených

Co za to dostaneš

  • smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • za poctivou práci dostaneš až 27 dní dovolené
  • příspěvek na stravování
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • možnost kariérního růstu
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
  • vánoční balíček
  • baby balíček při narození dítěte
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • parkování zdarma

Jak si tě představujeme

  • zkušenost s prací na zákaznické lince výhodou
  • ovládáš velmi dobře češtinu včetně její záludné gramatiky
  • máš výborné komunikační dovednosti a příjemný projev
  • baví tě pomáhat a řešit podněty zákazníků, i konflikt dokážeš řešit kultivovanou formou
  • časová flexibilita pro tebe není problém - rozvržení směn s ohledem na tvoje časové možnosti
  • máš čistý trestní rejstřík
  • ... a na ostatní si tě zaškolíme 🙂

Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.

Nabízíme

  • Mobilní telefon

  • Notebook

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Stravenky/příspěvek na stravování

  • Dovolená 5 týdnů

  • Vzdělávací kurzy, školení

  • Kafetérie

  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

  • Příspěvek na vzdělání

  • Možnost občasné práce z domova

  • Firemní akce

Požadujeme

  • Vzdělání není podstatné

Informace o firmě


Jsme lídrem na trhu s potravinami. Zakládáme si na rychlosti, kvalitě a vstřícném jednání se zákazníky. Kromě České republiky působíme i v dalších 7 zemích Evropy a stále expandujeme. Na českém trhu jsme se poprvé představili v roce 1998, kdy jsme otevřeli naši první prodejnu. Nejsme však tvořeni jen prodejnami, máme také 2 logistická centra, vlastní masozávod a centrálu se širokou škálou uplatnění.

Důležitým tématem je pro nás také společenská odpovědnost (CSR). Podporujeme biodiverzitu a stavíme u obchodních domů komunitní zahrady a hmyzí hotely, jsme také hrdým partnerem nadace Světluška, Loono, Paraple a spousty dalších projektů. Již potřetí za sebou jsme navíc získali ocenění Top Employer, které udílí holandský institut na základě nastavení firemních HR procesů.